Exercitii pentru față


Marti, 08 Martieora citiri Ads O specialista in gimnastica faciala, Carole Maggio, afirma ca iti poti atenua ridurile, revigora privirea sau imbunatati aspectul gatului si al liniei maxilarului fara substante chimice si fara bani cheltuiti, doar facand anumite exercitii.

Ridurile de pe frunte Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi. Mişcări: Puneţi mâinile pe frunte, în poziţie orizontală.

Exerciții pentru față care te scapă de riduri și îți tonifică pielea

Ridicaţi sprâncenele. Mâinile dumneavoastră trebuie să le împiedice să coboare, apăsând cu fermitate. Menţineţi presiunea timp de 10 secunde, apoi eliberaţi sprâncenele. Beneficii: Acest tip de exerciţiu contribuie la stimularea muşchilor frontali şi amână apariţia ridurilor de pe frunte.

Pentru Pacienți

O ţinută de regină Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi. Mişcări: Sprijiniţi coatele pe o masă aflată chiar în faţa dumneavoastră. Plasaţi pumnii, în poziţie deschisă, sub cele două maxilare. Încercaţi să deschideţi gura, "luptând" atât cât este posibil cu poziţia fixă a pumnilor.

Departament

Menţineţi gura deschisă timp de 30 de secunde. Beneficii: Acest exerciţiu permite redesenarea ovalului feţei şi redă fermitatea gâtului. O bărbie în plină formă Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi.

exercitii pentru față

Plasaţi pumnii, în poziţie închisă, sub bărbie. Încercaţi să deschideţi gura. De această dată, maxilarele vor fi acelea care vor trebui să "lupte" contra forţei statice a pumnilor.

Da, da ați citit bine, există și exerciții pentru față, care ne ajută să aratăm mai bine. Cel mai des uităm de ele și nu credem că funcționează, dar noi te provocăm să încerci. Zâmbește cu gura închisă Totul e foarte simplu: zâmbește fără ca să îți arăți dinții.

Menţineţi timp de 30 de secunde. Beneficii: Acest exerciţiu are ca scop tonifierea gâtului şi a bărbiei.

Ridurile dintre sprâncene Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi.

Fitness facial: cum tonifiem musculatura fetei cu cateva exercitii simple - Sole - Beauty & Style

Mişcări: Plasaţi degetele arătătoare pe fiecare sprânceană, până la rădăcina acestora. Încercaţi să ridicaţi sprâncenele, rezistând presiunii aplicate de cele două degete.

Menţineţi această presiune timp de 30 de secunde. Beneficii: Acest exerciţiu are ca efect diminuarea ridurilor dintre sprâncene şi tonifierea muşchilor frontali.

Exerciţii pentru ochi

O gură în formă de inimă Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi. Mişcări: Lipiţi degetul arătător de cel mijlociu de la fiecare mână şi plasaţi-le de o parte şi de alta a gurii, presând uşor pe colţurile ei. Flexaţi buzele, ca atunci când vă pregătiţi să sărutaţi pe cineva pe obraz. Degetele dumneavoastră trebuie să împiedice această mişcare. Păstraţi această poziţie timp de 30 de secunde.

exercitii pentru față

Beneficii: Acest exerciţiu are exercitii pentru față scop redarea aspectului cărnos al buzelor şi întărirea conturului acestora. Eliminarea ridurilor de tip "laba gâştei" Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi. Mişcări: Ţinând ochii închişi, plasaţi degetele exercitii pentru față pe colţurile externe ale ochilor şi trageţi de ploape în direcţia tâmplelor.

exercitii pentru față

Încercaţi să deschideţi ochii, forţând această mişcare atât cât este posibil. Menţineţi poziţia timp de 10 secunde.

Beneficii: Acest exerciţiu este excelent pentru resorbţia ridurilor din colţul ochilor.

Un gât ferm şi elegant Poziţie: Aşezată pe scaun, staţi dreaptă, cu umerii relaxaţi. Mişcări: Plasaţi mâinile pe ceafă şi împingeţi capul înainte.

ŞTIRILE ZILEI

Încercaţi să rezistaţi acestei mişcări, forţându-vă gâtul să împingă braţele înapoi. Menţineţi poziţia timp de 30 exercitii pentru față secunde.

exercitii pentru față

Beneficii: Acest exerciţiu are beneficii multiple: tonifică gâtul, redesenează ovalul feţei şi întăreşte muşchii braţelor.